måndag 27 februari 2012

Favorit i repris!



Genom att jag skapade en ny blogg så har jag också fått ännu fler läsare vilken är otroligt roligt! Läsare jag inte hade på min förra blogg har ju ingen aning av vad som förse gick där, så ursäkta om jag upprepar mig ibland kära, gamla läsare!

Dessa bilder tog min syster för snart ett år sedan som en del i hennes foto-utbildning!
Detta var första gången jag testade pin-curls och första gången jag vågade spela ut min 40'talist-het helt!
Min syster är är en mycket skicklig fotograf, kolla in henne på RoosaSpik!









Translation
This is pictures from a photo shoot with my sister that we did a year ago. 
It was the first time I tried pin-curls and the first time I could be my self in my new outfit.
If you wanna check out my sister visit her blogg on RoosaSpik!

X X X
carrå


5 kommentarer:

  1. Thank you for answering so quickly!

    SvaraRadera
  2. beautiful! Love this look!
    bxx

    bybande.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. vilka UNDERBARA bilder!!!
    <3

    SvaraRadera
  4. You have a beautiful face and interesting beauty. Vintage style suits You very much:)

    SvaraRadera
  5. Skulle du inte kunna lägga ut typ en video som visar hur du fixar dina underbara frisyrer? :) Skulle vara awesome :D

    Älskar din blogg btw ;)

    SvaraRadera