onsdag 29 februari 2012

Ölglas och hårtussar


Plötsligt händer det! Efter nästan ett halvår av tjat så har jag äntligen tagit mig tid till att klippa min kära vän och granne Martin. Var det dumt att gå till krogen innan? Nej inte för mig som var nykter, men för min patiens kanske.











När vi kom hem så var det inte bara att börja klippa inte. Pojken skulle blanda drinkar, leta efter vinet, hämta hårsnodd, fixa GTA, förbereda sig mentalt, gråta lite och ta Jacobs hand.
Efter ett tungt övervägande så tog jag tag i hans långa, fina, glansiga hårsvall och började klippa. Jag tror det tog ca 3 timmar att klippa. För mitt i allt var han tvungen att gå och kolla i spegeln, hämta mer vin, störa sin inneboende, ta kort och prata killsnack. 
Men klockan 2 på natten så vart det äntligen klart och han blev super nöjd!
Då blev jag övertalad att toppa Jacobs nack-hår med, det tog ett bra tag det med så natten blev kort. 
Men båda blev nog nöjda och jag fick äntligen sova. 
Min och minnesvärd kväll med fina pojkar!



Före/Befor:



Efter/After:


Vad tycks?
_______________________

Translation
After a visit at the lokal pub, me and my two friends Jacob and Martin went home to cut Martins hair. 
It tooked a while cuz he was so nervous.
After 3 hours I cut Jacobs hair to, so I went to bed at 3 o'clock in the night. 
A hard night with two cool guys! 
What do you think about the hair?


X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar