lördag 25 februari 2012

Vårkänslor i februari


Jag tycker att vi ska ta om förra årets favorit i repris och börja "Ignorera vintern."
Jag orkar inte klä mig som en Michelin gubbe 5 månader om året, jag vill ha vår nu! 
Men kanske ändå inte, för hälften av vårkänslorna handlar ju om att längta efter våren. 
Sen när våren väl är här så kommer det bara rassla till sen står jag redan på studentflaket och vinglar. 
Jag ska göra det bästa av det som är kvar innan det riktiga livet börjar, men man blir ju så sugen på att gå ut barfota och sola i till fågel kvittret när man ser dessa fina sommar-bilder från Googles Life:arkiv.






Translation
I'm aiming for the spring and better times, but I will do the best of the time I have left in school before the real life starts. But when I see this pictures I can't barely wait!

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar