måndag 5 mars 2012

Beridet Bågskytte


Denna helg följde min fina vän Mikael med mig hem och lekte lite blogg-fotograf!
Det blev en otroligt hästig helg med mycket åkande och mycket aktivteter. 
Jag höll t ex en ridlektion i lördags och jobbade på en hopptävling i söndags. 
Däremellan har Micke hjälpt mig med bågskytte-träningen.
Har ju nämligen börjat intressera mig lite för beridet bågskytte och har gett mig f*an på att jag och Gawin ska lära oss! 
Här har ni ett smakprov från dagens träning, första gången vi gjorde det i trav. Notera att jag rider barbacka :)




Hästarna var mycket nyfiken på Micke och jag tror nog att Gawin blev lite smått glad i honom.


Micke med kulltorps katten Ronja!

Vi tränade långt in på kvällen i lördags, men det är svårt att göra den vackra stjärnhimlen rättvis på kort.



Translation
Mounted Archery is my newest interest and I'm trying to learn with my horse Gawin. 
The movie shows some training from today where we did it in trot for the first time!
My friend Mikael was my photographer and helped my with my training!


X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar