lördag 10 mars 2012

Finpromenad vid strömmen




Tog en fin-promenad med Micke här om dagen och tvingade honom vara med på massa kort som vanligt. 
Det har blivit min nya hobby att hitta objekt och folk att fota till bloggen, om det uppskattas eller inte är inte så viktigt^^
Åter igen hade jag min röda, fina hatt som passar perfekt till mina röda handskar!
Jag har mer och mer rött på mig, man blir så glad av färgen och jag passar mycket bra i den med för den delen.
Fin dag, fin ström och fin hatt! Kan inte bli bättre.










Translation
Micke and I took a walk with my camera and told him to take some pictures to my blog. It's my newest interest to find objects and people to my blog.
Once again, I had my red hat who fits perfect with my red gloves. 
I really like this colour, red suits me good to.

X X X
carrå






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar