onsdag 7 mars 2012

Grabb-tjejen


Även fast än jag är väldigt kvinnlig av mig så älskar jag att klä mig lite mera grabbigt ibland. 
Gubbkeps och stora äppelknyckarbyxor med matchande, bruna kängor är min grej vissa dagar!
Jag har verkligen fallit för färgen brun, vilken otroligt vacker färg! Den passar till allt, den ser aldrig löjlig ut och alla passar i det! Men jag gillar hur jag klär mig :)

Translation
Even though I'm a very feminine girl, I like to have a more of a"boy-look."
Some days I like to put on my old-man-hat, my big brown pants and my brown boots.
I'm totaly in love with the color brown. What a wonderful color! Fits to everything and it never gets borring!  I like this look :)

X X X
carrå






6 kommentarer:

  1. Nice pictures! You look cute and a little bit cheeky.

    SvaraRadera
  2. men tack fina du! :)
    Otroligt stiligt med grabb-looken också! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag fick precis veta att det hette äppelknyckarbyxor. (Plus fours heter dem ju på engelska.) Helt fantastiskt. Dem påminner mig alltid om Tintin och det är inte helt felt. Ska kanske använda mina imorgon.

    SvaraRadera
  4. gud vilken härlig blogg! stilsäker du är, verkligen!

    SvaraRadera
  5. Du liknar någon av tjejerna i Bomb Girls :) Sjukt bra serie (och snygg) ifall du inte sett den redan!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för era kommentarer! :D Det värmer verkligen när ni kollar min blogg och kommenterar :)

    Thank you so much for looking and comment my blogg, makes me sooo happy! :D

    <3

    SvaraRadera