fredag 2 mars 2012

Kafferep med Wilma


Äntligen, efter en lång tid av försök hittade vi en tid att anordna ett riktigt kafferep för två. 
Det var första gången i Wilmas lägenhet och den var hur fin som helst. Liten, mysig, händig och perfekt läge! 
Vi har inte träffats på hur länge som helst vilket bara känns fel då vi är så bra vänner och bor i samma stad. 
Med hemmagjorda muffins, marabou-kakor, choklad och kaffe-latte kändes det precis som förr. 
Visst är kopparna söta? Blev helt kär i dom.





Självklart så drog jag fram kameran och fotade allting som var värt att hamna på bloggen!







Jag drog på mig mammas morfar Johns gamla äppelknyckarbyxor som jag hittade på min mormors vind 
och rullade upp håret lite för att se lite proprare ut. 


Translation

After a long time of waiting, me and my Wilma finaly found a time for some coffé time.
With my homebaked muffins, some marabou-cookies, chocolate and luxury coffe.
Her new apartment was so cute, so I had to take photos!
Look at the cups, aren't they just so ute?

The pant is found on my grandmothers attic, they belonged to her father John but I thought that he wouldn't mind if I borrowed them for a while. 

X X X
carrå


1 kommentar: