måndag 18 juni 2012

Ögongodis


Nu när jag äntligen har skaffat mig en ny kamera så kan jag börja blogga mer om mitt o så intressanta liv! 
Här är lite nytt som jag fick med mig hem från mitt studentfirande. Den vackra kaffekvarnen fick mor och far i bröllopsgåva och den passa mycket bra i mitt kök. De fina flaskorna som senare ska fyllas med hemmagjord rabarbersaft fick jag från min syster Eve. Moster Therese och hennes karl Tobbe gav mig en "plockpresent" med alla möjliga fina saker, bl.a. strössel som jag hällde upp i dessa fina burkar som också får pryda mitt fönster. Den lilla gräddkannan på ssta bilden var också med där och är från 30'talet, hur söt som helst. Och så självklart, radion! Den fick jag av morfar och styvis och jag fullkomligt älskar den för jag har velat ha en sådan hur länge som helst. Tack för presenterna, jag är super glad för dem! :D





Translation
Now when I finally got myself a new camera, I can start blogging more about my interesting life!
Here's some things that I got on my student celebration. The beautiful coffee grinder my mother and father got as a wedding gift and it fit very well in my kitchen. The fine bottles that will later be filled with homemade rhubarb juice I got from my sister Eve. Aunt Therese and her Tobbe gave me a "pick-gift" with all sorts of cute things, including sprinkles that I poured into these fine cans. The small cream can on the last image was also there and it's from 30's, it's very sweet. And of course, the radio! It was given to me  by my grandfather and styvis and I absolutely love it. Thank you for the presents, I'm super happy for them! : D


X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Aaaah! Love that super-cute radio. Although my daughter would steal it immediately and carry it off to her room and never would it be seen again. Thanks for sharing! Hugs from Miss Maple

    SvaraRadera
  2. Appriciable article, We at Property Hunters shifted this service to a level much higher than the broker concept. you can see more details like this article Installment plans in lusail

    SvaraRadera