lördag 14 juli 2012

Dags att kliva ur vassen


Som jag tidigare nämnt, jag har faktiskt badat.
Det var mycket tveksamt och det vad många långa minuters tvivlande och fotdopp men jag lyckades faktiskt komma i vattnet och stanna där några sekunder innan jag fick panik och gick upp. 
Micke var flitig med kameran så de flesta bilderna är mest skratt och- grimas bilder.
(Blogger vill inte att jag ska ladda upp stora bilder längre så jag måste tyvärr förminska alla vilket gör att det blir dålig kvalité.) Vi hörs snart igen :)




Translation
As I mentioned earlier, I actually jumped into the scary water.
I was very doubtful, and it was many long minutes of doubting but I managed to actually get into the water and stay there for a few seconds before I panicked and went up.
Micke was busy with the camera, so the most of the pictures are laugh and grimace -images.
(Blogger doesn't want me to upload large images anymore so I must unfortunately reduce all which means that it is bad quality.) Sea you next time!


X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Congratulations! You've been so brave. Everyone has situations he's afraid of. But many avoid them therefore. You were brave and I hope you will conquer your fear at last. Hugs fom Miss Maple who wants to be as brave as you

    SvaraRadera