onsdag 5 december 2012

Veckan som varit!


Veckan i Björkvik var väl behövlig, jag behövde lite tid med mina fina djur och min fina familj!
Syster och hennes flickvän kom hem till systers födelsedag och de tog med sig hunden Nisse som direkt 
charmade oss alla. Jag har umgåtts varje dag med min underbara häst Gawin också och det har jag längtat efter så länge. Men nu är jag tillbaka i staden igen!



Translation
One week at my parents place was just what I needed. 
I've spent time with my lovely horse Gawin, my sister and her girlfriend came home and they brought the wonderful french bulldog Nisse. Now I'm back in the city again :)


X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Guu så härligt! Jag bara längtar när jag kan åka ut till min häst här igen :D Hoppas att vilande från den stora staden har gett ny energi :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. What adorable pictures and you have fantastic hair!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    SvaraRadera