söndag 9 december 2012

Vissa saker var faktiskt bättre förr!


Den underbara bloggen Husmorsskolan la upp ett inlägg om gamla julkort från Postens hemsida så jag fick lite inspiration. Vill ni läsa hela inlägget så klicka på denna länk så kommer ni till Husmorsskolans blogg!
De är så charmiga och fina att jag skulle bli överlycklig över att få ett sådant fint kort ner i brevlådan till jul. 
Dagens julkort tycker jag är så opersonliga. Det står god jul och gott nytt åt och sen skriver man sitt namn på baksidan, det är ingenting man vill sätta upp på kylskåpet direkt. (Ja jag dekorerat mitt kylskåp med kort) 




Translation
I found a post about old christmas cards on the blog Husmorsskolan, so now I have some new christmas inspiration! Old cards are so beautiful, not like the new and modern christmascards. I would be so happy to get some of these down my mailbox! 

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar