måndag 28 januari 2013

Nya äventyr och dagens tankar


Nu kanske det äntligen börjar hända någonting här på livsfronten. 
Från att allt stått helt stilla till att allting händer på samma gång. Min hiskeliga förkylning verkar äntligen vilja lämna min kropp och det tycker jag väl är på tiden. I morgon börjar jag ett litet extrajobb här i Norrköping och på onsdag tar jag och beger mig till Stockholm för att jobba där (och kanske dansa lite). 
Trägen vinner som man säger! :D
Just nu vill jag nog bara här ifrån. Det är så svårt när jag vet att alla beslut jag tar nu kommer att påverka vart jag står en månad framåt. Lev i nuet skulle man vilja säga, men det är svårt när man är ett barn som försöker leva ett vuxet liv. 


Translation
Things are happening in my life! My cold is almost gone and I have two part jobs waiting for me this week. Tomorrow I'll start one of them here in Norrköping and later on I will go to Stockholm to do a little work there (and maybe find time for some dancing). Right now I'm longing to get out of here. It's hard to know that every decision  I make today will affect where I'm standing a month from here.  

X X X
carrå

1 kommentar: