lördag 12 januari 2013

Solkatter och bilkörning


Jag lever och bara njuter här uppe i Hälsingland. Solen har varit framme hela dagen och värmt fast än det varit 13- grader. Idag har jag inte bara njutit av vädret, jag har också gjort en sak jag aldrig gjort förut nämligen kört bil för första gången! Hans och jag tränade länge och tillslut fick jag lite kläm på det hela och lyckades ta mig fram med bil. Äntligen är det på gång så jag äntligen kan ta körkort snart. 
I morgon blir det att testa på skidor, får se om jag kan hänga med i farfars tempo, det återstår att se!



Good hariday!


Translation
My life here it Hälsingland is wonderful and the sun has been with me all day long.
I've started with my driver license so me and Hans has been practising today, the firts time I controlled a car by myself!! Tomorrow I'll go skiing!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Fan vad nice du verkar ha det! Är avis!! :D

    SvaraRadera
  2. I love your blog<3 These photos are stunning, your hair-do is so pretty :)

    Good luck with the driving license!

    Yours sincerely,
    Sara from Ladylike Delicacy

    SvaraRadera
  3. Urtjusig uppsättning! Lägger till din blogg på min bloglovinlista! Ha en fin helg!

    SvaraRadera