fredag 1 februari 2013

En titt in i mitt huvud


Bara så ni vet, nu tänkte jag klaga lite:

Jag har så många tankar som flyger runt nu och jag vet inte vilket av dem jag ska fokusera på. Det är många funderingar som virrar runt i mitt huvud, men sen minns jag inte vad jag hade för svar. Man kan säga att jag är rätt så förvirrad för tillfället, angående allt. Min tankebana är helt ur balans och går så här;
"Norrköping är ju tryggt, Stockholm är ju väldigt kul! Men jag kan ju inte lämna Gawin hemma ju, men egentligen längtar jag ju bara upp till Hälsingland. Jag har ju lovat mig själv att lära mig lindyhop, men då kan jag ju inte vara hemma med hästen och jag kan ju inte pendla från Bollnäs. Vad fan ska jag med Norrköping till?? Vafan, jag är ju ingen stadsbo!!" Så ser det ut.

Ändå intalar jag mig själv de där magiska orden "det löser sig", men det måste lösa sig snart. 
Det är svårt att dras åt olika håll och inte ha en plattform att stå på.
Nu har jag klagat klart!

Translation
Many thoughts are flying around in my head right now and I have to say I'm kinda confused. I don't know if I should stay in Norrköping or just move. It's hard to feel that you don't belong anywhere speciall and still is looking for a new adventure to come.
I'll stick to those magical words "everything will be alright" .

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Så impad av håret, jag får aldrig till det där. kan du inte gøra en tutorial på det?
    Och du, det løser sig alltid ;)

    SvaraRadera
  2. So very lovely! I really like the hue lipstick and the shape you applied it in.

    ♥ Jessica

    SvaraRadera
  3. Älskar håret! Och känner verkligen igen tankarna.. ojojoj!

    SvaraRadera