tisdag 12 februari 2013

Kastas in i det moderna samhället för en stund!


Nu har jag kommit till det här stadiet då jag har så tråkigt att jag gör de mest underliga sakerna. Jag kollar på serier jag hatar, lyssna på musik jag aldrig gillat och snackar med människor jag aldrig snackat med förut. Mitt i denna tråkighet kan man ju få lite lustiga idéer som att till exempel fota sig själv när man sitter på toaletten och lägga ut detta på Instagram. Man kan också sitta och filma sig själv när man gör roliga miner för att sedan kolla på filmen och känna sig lite extra patetisk. Men värst av allt är nu detta, i morse satt jag vid datorn och fick den briljanta idéen för att liva upp tillvaron; jag skaffar Twitter! 



Så nu när man har denna moderna och onödiga app på mobilen som alla pratar så mycket om, vad ska jag nu göra? Vad ska jag skriva? Vem ska jag följa? Varför gör jag inget vettigt istället?
Nej istället för att skippa idén och göra någonting vettigt så börjar jag följa en massa människor jag aldrig intresserat mig för innan, b-kändisar och politiker. Sen har jag ju ett otroligt passande namn, klura på den du!
Oj vad jag nedvärderar mig själv, hoppas ni förstår att jag är lite sarkastisk med.



Translation
Right now I'm extremly bored, so bored that I'm doing thing I never done before. Watching movies I hate, listen to music I've never liked and talking to strangers I never talked to before. When you are this bored there's a couple of things you can do like take pictures of yourself sitting at the toilet and put it on Instagram or filming yourself doing wierd faces then look at it and feel even more pathetic. This morning I had a great idéa when I sat by the cumputer; let's get Twitter! 

So what now? Who should I follow? What shall I write? Why am I doing this? 
But instead of just go away I started to follow people I never been intressted of before and write wierd stuff. 


X X X
carrå

1 kommentar: