söndag 3 mars 2013

Min plan!


Många gånger har jag planerat upp min framtid och byggt den på drömmar och förhoppningar, men det var länge sedan jag hade en plan som faktiskt verkar funka. Det verkar faktiskt som att det kommer bli av denna gång och så här ser det ut just nu:
1. Jag har sagt upp min lägenhet i Norrköping och kommer flytta ut om ca 3 veckor. 
2. Jag flyttar upp till Stockholm där jag lånar min Mosters soffa ett tag. 
3. Jag börjar jobba som lärarvikarie i Stockholm.
4. Jag letar eget boende.
5. Jag ska börja dansa, skaffa nya vänner och inleda våren med ett leende!

Så lätt var det, det gäller bra att få tummen ur och göra någonting åt sin situation!

Translation
Many times I have planned up my future and builtit on dreams and hopes, but it's been a long time since I had a plan that actually seems to work. Here's my plan:
1. I 'll move out from my apartment in Norrköping and will move out in about 3 weeks.
2.  I'm moving to Stockholm where I'll borrow my aunt's couch for a while.
3.  I start working as a substitute teacher in Stockholm.
4.  I'll start to look for my own place to live.
5. I'll start dance, make new friends and start the spring with a smile!

X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. Härligt! Ibland måste man bara hoppa, eller vad man ska säga. Det gjorde jag i fjol när jag bestämde mig för att faktiskt lämna Stockholm.

    Lycka till! :D

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Söt blogg! Vad kul att du ska flytta till Stockholm, och under precis rätt tidpunkt våren här är ljuvlig! :)

    Mvh
    Ninah

    SvaraRadera
  3. Cara, you are absolutely beautiful!!!

    SvaraRadera