söndag 14 april 2013

En efterlängtad ankomst


Ibland får man lite sjukliga begär och abstinensbesvär och denna gång var det efter min fina vän Wilma. 
Igår åkte jag till centralen för att möta upp min sköna som jag varit ifrån i säkert hela tre veckor!
Det blev pastasallad med fetaost och tonfisk och några drinkar blev det med innan vi drog iväg till vikingabaren Sjätte tunnan vid gamla stan. Vilket underbart ställe fullt med hårdrockare och medeltidslajvare. Jag satt och diskuterade bågskytte och medeltida krigstekniker med några lajvare hur länge som helst. Vid 4:00 var vi hemma, hade ätit mat och lagt oss i sängen för att sova. En mycket lyckad kväll med världens finaste tjej!













Translation
Me dear, dear friend Wilma came to Stockholm yesterday, we've been apart for like three weeks! I've really missed her so it was nice to meet her again. We made dinner and then we went out to a vikingbar and stayed all night. Came home at 4:00 so we're a bit  tired today!

X X X
carrå

1 kommentar: