torsdag 4 april 2013

Sneak peek!



Inte kan jag väl avslöja vad jag ska bära på releasepartyt, men visst kan jag lägga upp en lite teaser! Mest för min egen skulle för jag kan knappt vänta på att få visa vilken skönhet jag ska ha på mig! Den behöver lagas lite här och där men det går nog lätt att fixa. Jag älskar denna klänning, fick den för två år sedan men har inte haft tillfälle att ha den än. Åh, kan knappt vänta tills nästa vecka!!




Translation

Next week, the big release party, I'm sorry but I just can't show you my dress yet but I can give you a little teaser! I got this dress two years ago but haven't had the chance to wear it, can't hardly wait until next week! 

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Oooh lovely sneak peek! Can't wait to see more of it! :)

    SvaraRadera
  2. Oh this look sweet, I can't wait to see all :)

    I really like your blog, your style is great, love your dresses.

    Can't wait nice weather to wear mine dresses :(

    Following you :)

    SvaraRadera