onsdag 24 april 2013

Thihi, nu är den min!


Vad låg på bordet när man kom hem från arbetet idag då? 
Jo denna fina bok, Vintageparty- Fyndiga tips för flärdfulla fester! Underbara bilder, användbara tips och snirkliga bokstäver. Jag har faktiskt inte, fy och skam, kollat igenom boken ordentligt förens nu och jag måste säga att jag satt och bara log när jag bläddrade genom de välfyllda sidorna. 
Tack så mycket Vintagefabriken! :D







Translation

Look what I found when I came home from work?
The book Vintageparty! I haven't look trough the book before so when I did I just smiled!
Beautiful pictures och a lovely collection of recepies and tips. I'm so happy I got the book! 

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Så fin bok asså, vill oxå ha!
    Men är inte du oxå med i boken? Vill se! :)

    SvaraRadera