lördag 8 juni 2013

Glasskalas


 Vad är väl en förträffligt fin sommardag utan glass i fint sällskap? 
I torsdags åkte Elsa Maria och jag till Jessica för att agera flyttgubbar och glass-experter, en sån trevlig tillställning må jag säga. Vi provade Arlas nya mjukglass med smak av jordgubb och choklad. Men skulle jag bli sugen på mjukglass skulle jag nog ta och köpa mig en på stan och inte använda denna för den var inte imponerande god. Men funkade absolut att äta och jag tror den passar mer på barnkalas än för oss perfektionister som gärna gör allting själv. Men det blev en mysig kväll men mina små duvor!





Translation
What is a marvelous nice summer day without ice cream in good company?
Last Thursday Elsa Maria and I went to Jessica to be ice cream experts, such a nice event I must say. We tested Arla's new ice cream with flavors of strawberry and chocolate. It was a nice evening but my little doves!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Men gud så gott, har ni doppat kexen själva???
    Att jag inte tänkt på det förr!!

    SvaraRadera
  2. Mmmh! These ice cream cones look super delicious and you look super sweet.

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad jag blev sugen på mjukglass! Och vintage-kläder ^^ skitsnygga är ni!

    SvaraRadera