måndag 24 juni 2013

Let's do something better for Europe- part 4


Här får ni de sista bilderna från Turkietresan. Vi vandrade i berg, badade i vattenfall, shoppade, var på turkiskt spa (Hamam) och bara njöt av tillvaron. Denna resa var verkligen helt underbar och jag ångrar inte en sekund att jag åkte med. Så många nya fina vänner jag har fått, så mycket jag har fått uppleva och allt jag har lärt mig. Det var trist att ta farväl av mina nya vänner men några vet jag att jag kommer få träffa igen. 
Nu börjar snart den vanliga, tråkiga, alldagliga vardagsuppdateringen! :)















Translation
This is the last pictures from the trip to Turkey. We wandered in the mountains, swam in waterfalls, shopped, was on a Turkish Spa (Hamam) and just enjoyed life. This trip was really awesome and I don't regret anything. I have so many new wonderful friends , everything I have seen and all I've learned. It was sad to say goodbye to my new friends but some I know I will see again.
Soon the boring everyday updates starts! :)

X X X
carrå

1 kommentar: