lördag 27 juli 2013

En dag i mitt liv som blev bra


God morgon världen. Här är dagen som blev så himla bra! Elsa, min lilla pingla, och jag gick upp tidigt för att äta frukost innan hon for iväg med Jessica till Herräng. Jag var inte alls avundsjuk, bara lite skitsur. Medans flickorna drog iväg och roade sig hade jag en heldag för mig själv och det är då jag trivs som bäst. Att gå omkring och vänta på äventyren helt utan förväntningar, det är så man aldrig blir besviken. Lyckades stöta på min barndomsvän Jocke på stan, gjorde leksaker åt Kerstin, gick i affärer och hittade en kopp som ville räddas från fyndbordet. Det vore dumt att klaga!




Translation
This was a day when everything just worked out so good! Breakfast with Elsa before she left for Herräng Dance Camp, met a friend from my childhood in town, maked toys for Kerstin and found this little cup. It would be a shame to complain!

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar