onsdag 3 juli 2013

Kattmys och fikapaus


Denna mysdag började med en kisse på ögat. Ja bokstavligt talat så vaknade jag av att Kerstin slickade mig på ögat. "Hur har du kommit upp i sängen alldeles själv?"- Hon har lärt sig klättra, suck!
Någonting annat roligt hon gör är att snutta på sina egna tår. Elsa och jag åkte in till stan för att kika runt på Old Touch, vilket jag ska visa senare, och sen blev det en fika på ett supermysigt konditori på Odenplan som jag helt glömt namnet på. Man kan ju inte vara borta för länge på dagarna när man har denna lilla gos att ta hand om.








Translation
This cosy day began with a kitty on my eye. Yes literally, Kerstin licked me in the eye. "How did you come up in my bed all by yourself?" - She has learned to climb, sigh!
 Elsa and I went into town to visit Old Touch, which I'll show later, and then we went to a super cozy patisserie on Odenplan that I completely forgot the name of. You can not be gone too longon days when you have this little cutie to take care of.

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Oh, how lovely you are you pretty ladies and this cat is a super cutie.

    SvaraRadera