tisdag 9 juli 2013

Vackert omkring mig


Nu bor jag för tillfället i Hälsingland på en fin Hälsingegård med min mormors och styvmorfar för att försöka ta mitt efterlängtade körkort. Vi kör varje dag och nu börjar det gå riktigt bra faktiskt. Mellan körlektionerna  njuter jag till fullo av att vanka fram och tillbaka i det stora huset och ta små promenader ner till sjön för att se på solnedgången. Här är några bilder från huset på insidan.










Translation
Right now I'm living with my grandmother in a big house on the countryside. I'm trying to get my drivers license and it starts to go pretty well. I love this bid, old house with old the pretty details. 

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Oh such a lovely house, that sofa is amazing. And by the way I love your new header!

    SvaraRadera