måndag 29 juli 2013

Vi svänger våra lurviga!

Simon och jag swingar loss! 

Oh du ljuva sommarkväll med dans, vänner och värme! Från stan med tandemcykel och med vinden i håret åkte vi till Stora Skuggan för att ha picknick och dansa hela kvällen lång.  Nu var det tre veckor sedan jag dansade lindy hop så det var lite segt i början men efter några turer löste det upp sig. Karlar i mustasch, fina flickor, tandemcykel-akrobatik, lindy hop och kärnspottar-tävling är summeringen för den mysiga sommarkvällen. Jag räknar med fler fina söndagar framöver!








Simon och Elsa showar och är snygga!


Elsa visar vad hon är kapabel till!


Tandemcykel!!


Simon njuter i sin snygga hatt!

Translation
Lindy hop, tandem, picnic and good friends on a sunday evening, can it be better? I haven't been dancing for a while so I was a bit nervous in the beginning. The weather was good, we compited in who could spit longest, we danced all evening  and did tandem acrobatics. I love summer nights!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. It can't get any better :D Looks like a lot of fun!

    SvaraRadera
  2. åh lindy hop! Tänker mig att jag ska läara mig det någon gång, verkar så himla roligt

    SvaraRadera