söndag 11 augusti 2013

Picknick tajm


Stora skuggan, dans, hjortronmuffins, fina människor, ankor och lite regn blev en bra söndag.
Efter att ha varit ute alldeles för länge i lördags (somnade 05:00) så gav jag mig en välförtjänt sovmorgon och gick upp precis i tid så jag kunde äta en lång frukost i sängen och sen göra mig i ordning för att åka och dansa på Stora Skuggan med Jessica och David. Jag hade bakat hjortronmuffins som vi åt och lite, rätt mycket, muffins fick änderna. 



Jag fick en kompis som åt direkt ur min hand, åh jag är frälst. Amen!



Snygga Jessica gör mig alltid rika glad!



Translation
Dance, cloudberry cupcakes, nice people, ducks and rain, this was a good sunday.
After that I been out for too long on Saturday (5:00, fell asleep), I gave myself a well-deserved long sleep and got up just in time so I could eat a long breakfast in bed and then get ready to go and dance Lindy Hop with Jessica and David. I had baked muffins  that we ate and little(pretty much) muffins went to the cute ducks.

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. What a lovely duck. There's a couple of ducks living in my garden. And they've lived here since my grandmother lived here. But that can't be true. It must be always new couples of ducks. Or how old do ducks become?

    SvaraRadera
  2. Åh älskar ankor/änder! De är så söta^^

    SvaraRadera