onsdag 11 september 2013

60 kr


Detta kan man få för 60 kr på Stadsmissionen.
Lite varm än så länge så jag sparar den till i vinter. Ser framemot att stå och klä granen i min nya ruta! Nu fast än sommarsolen lyser starkt så längtar jag efter gula löv, tjocka strumpor och varma kängor. 
Sommaren har varit så himla bra tack vare mina fina vänner och allting vi gjort. Jag ser fram emot en höst med årgångståget, födelsedagar, kafferep och dans. Det blir magiskt!





Translation
I found this wonderful dress in a second hand store and I didn't have to pay much for it. Now I'm ready for the autumn and even the winter!

X X X
carrå

7 kommentarer:

  1. Perfect dress for cooler weather! I love it !:)

    SvaraRadera
  2. Men gud så fin! Vilka fynd du gör asså!!! Precis sån klänning jag vill ha. Lyckost!

    SvaraRadera
  3. Den där såg ju riktigt go ut! Och ett kanonpris. Då är det bara att vänta på kylan nu då.....

    SvaraRadera
  4. Ah, you are incredibly beautiful! When I see such photos, I always regret that I don't have such cute, curly hair! :)

    SvaraRadera
  5. i just came across your blog and i really love what i see here ....
    this warm long sleeved winter dress is so awesome. this is what i'm looking for ...

    SvaraRadera