måndag 7 oktober 2013

En blondin bland höstlöven


Vad jag har längtat efter min underbara höst! 
Naturen är i brand och byter ut det gamla mot det nya. Visst är det kallt på mornarna och vattenpölarna ligger stadigt på gatorna, men vad gör väl det när träden får nytt liv och vinterkappan kommer fram?
Så många är så ledsna över att sommaren är slut, men varför sörja det? Sommaren är härlig, men varför kan man inte se att hösten också har sin charm? Jag ser det och njuter till fullo av att hoppa i lövhögar och ha raggsockor. 

Just det, vad hände med håret? Jag är ju en sån som inte kan stanna på samma ställe för länge och inte heller ha samma hårfärg för länge, så har jag alltid varit. Det handlar inte om att jag aldrig blir nöjd, bara om att jag gillar att testa nya saker och inte är rädd för förändringar. 






Söt- Elsa!




Translation
It's autumn and I love it!
The nature is on fire and replace the old with the new. Sure, it's cold in the mornings and there's puddles on the ground, but who cares when the trees get new life and the winter coat arrives?
So many of you may be sad that summer is over, but why be sad? Summer is lovely, but why cann't you see that autumn also has its charm? I see it and enjoy to the fullest of jumping in piles of leaves and have thick socks.

And yeah, well what happened to my hair? I'm one of those who can't stay in one place too long and not have the same hair color for a long time, I've always been like that. It's not that I never get satisfied, just that I like to try new things and I'm not afraid of changes.

X X X
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar