måndag 25 november 2013

Ljuva morgonstund


God morgon världen! 
När jag vaknar upp i min säng, utvilad efter en hel natts sömn och känner hur solen smeker mig utanpå täcket då känner jag livet i mig. När jag sen vet att jag inte har någon brådska utan kan i lugn och ro sitta och äta min frukost med radion på i bakgrunden är det bästa. Vårat kök är inte stort men börjar bli riktigt mysigt. Snart är det dax att klä om lägenheten i julskruden med juldukar, bonader och röda och gröna detaljer överallt. Som jag längtar tills när snön glittrar på marken och julsånger spelas på stan. 



Igår köpte jag dessa snygga bestick på Vintagefabriken, älskar dom!





Translation
What I love is to wake up in the morning after a good night sleep and feel the sun warm my body. Then go up and eat breakfast in my lovely kitchen while I listen to the radio. Especially when I know than I'm in no hurry and can just sit there until I feel like doing something else. The kitchen isn't that big, but it's cosy. I also love christmas so I'm looking forward to fix the aprtment and make it ready for christmas!

X X X
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar