måndag 23 december 2013

En sannerligen God Jul tillönskar jag er mina välartade läsare!


Julen för mig är en riktig familjedag då man får äta hur mycket godis man vill och bara gå omkring och dra Karl-Bertil Jonsson citat hela dagen med käften full av knäck! Hade det varit snö ute hade jag tagit med Gawin på en pulkatur (i brist på släde). 
Jag önskar verkligen att ni, kära läsare, får en underbar jul med mycket sockermoffande och familjetid!
Ta hand om er där ute vart ni än är!
Kraaaaaaaaam!


























Translation!
I wish you all a very Merry Christmas with a lot of candy and love!

X X X
Caroline

4 kommentarer:

  1. Happiest christmas dear Carrå! <3 So lovely photos..!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! God jul på dig!!!

    SvaraRadera
  3. God Jul! Ha ha jag känner verkligen igen mig med Karl Bertil Jonsson- citaten, fast jag brukar nog säga dom året runt....dom passar liksom överallt :). Har ju glömt att berömma dig för vilken otroligt tjusig klänning du köpt. Sitter som gjuten. Jag gillar verkligen dom underbara detaljerna och att den är brun är icke att förglömma.

    SvaraRadera
  4. ja jäklar vad man ätit denna jul. god jul och fortsättning till dig gullis!

    SvaraRadera