måndag 13 januari 2014

Du är den ende som hemligen ser mig.


Här ser ni den ljuvaste blomman som finns på denna jord, min kära donna Wilma!
Wilma och jag möttes första gången på en konsert, hon bjöd mig på vodka i en mugg hon snott från McDonalds och jag blev förälskad direkt. Dagen efter hittar jag henne på MSN (det var sååå länge sedan) och på kvällen träffades vi bakom en möbelfabrik i Katrineholm där vi skapade en lägereld som vi satt runt och grillade gifflar och tjuvrökte. Sen den dagen har vi varit som Hasse och Tage, Simon och Garfunkel, äkta makar... you name it! Vi började samtidigt på gymnasiet i Norrköping, fast än hon är lite äldre än mig. Ibland har det gått flera månader innan vi setts och ibland kan vi inte vara ifrån varandra mer än en vecka, men varje gång vi ses är det som att tid inte funnits. Hon var faktiskt den enda, ja den enda, som jag fick med mig från Norrköping från min vänskapskrets. Det bästa jag vet är att sitta i Wilmas stora soffa, kolla på någon realityserie på TLC och säga "Skickar du snuset". 
Hade vi inte varit så hetero och fallit för människor med snopp hade vi nog gift oss för länge sedan. 
Nu blev det lite cheesy, men fan vad jag älskar denna kvinna!





Translation
Here you see the sweetest flower who ever exist on this earth , my dear babe Wilma!
Wilma and I first met at a concert , she had vodka in a mug she had stole from McDonalds and I fell in love instantly. The day after I found her on MSN (it was soooo long ago) and in the evening we met behind a furniture factory in Katrineholm where we created a campfire as we sat around and grilled buns and smoked cigarettes. We went to high school in Norrköping but in different schools. Sometimes it has been months before we meet and sometimes we can not be apart for more than a week, but every time we meet , it's like time does not exist. She is actually the only one, yes the only one I got left from Norrköping. My favorite thing to do is to sit in Wilma's large sofa and watch some reality series on TLC.
Had we not been so straight and fallen for people with dicks we had get married a long time go.
Well, this is a bit cheesy but damn , I love this woman!  

X X X
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar