måndag 10 mars 2014

Hatten, en underskattad accessoar.


När jag går ut vill jag gärna ha någonting på huvudet. Om det så är en sjal eller en stor blomma spelar inte så stor roll men helst av allt vill jag ha hatt. Jag är helt och fullkomligt galen i hattar! Jag lägger inte många slantar på kläder och skor, men när det kommer till hattar är det en helt annan femma. Går jag in i en butik och får syn på en huvudbonad som passar så är det nästan helt omöjligt för mig att lämna den där, oavsett pris. Är jag beroende kanske? Ja det är möjligt, men visst blir man lite stiligare med hatt?






Här ser vi några vackra kvinnor med hatt som jag lånat från min Pinterest.






Translation
When I go out, I always wants to have something on my head. If it's a scarf or a big flower doesn't really matter but most of all I want to wear a hat. I am completely crazy about hats! I don't spend a lot money on clothes and shoes, but when it comes to hats, it's a completely different story. If I walk into a store and sees a headdress that fits me, it's almost impossible for me to leave it there, what price it may have. Am I addicted maybe? Yes it is possible, but it makes me feel a little fancier with the hat! Don't you think?

X X X
Caroline

4 kommentarer:

  1. Know the feeling, I love hats too! That brown little one you are wearing is sooo pretty!

    SvaraRadera
  2. Ett helt befogat beroende att ha! Trillade över en 20-tals hatt för alldeles för mycket pengar, men pris kan aldrig stoppa ett hatt inköp!

    SvaraRadera
  3. alltså åh, hjälp vad tjusig du är, allvarligt! <3

    SvaraRadera
  4. Finns inget bättre än att komma hem efter en tuff dag och bara bläddra i genom typ hela ditt arkiv! <3

    SvaraRadera