måndag 26 maj 2014

Välkommen hit, ljuva sommar!


För en stund sedan insåg jag hur fel jag har haft nu för en tid. Här har jag tjatat om att våren har kommit men så slog det mig att vi snart går över till junimånad. Det var när jag sträckte mig efter jackan på galgen som jag tvekade och gick och kollade på termometern för att mötas av siffran 23. 23 grader varmt. Varför i hela friden skulle jag ta på mig en jacka för. Väl ute tar jag på mig solglasögonen och tänker för mig själv "välkommen hit, ljuva sommar."

För nästan exakt ett år sedan sa en klok vän till mig "I sommar ska vi hångla med Stockholm" och de orden ekar än en gång i mitt huvud. Jag kände att kvällen skulle laddas med lite inspiration inför den kommande tiden av sol och blomster. Här är några favoriter från min Pinterest!













Translation
It's summer and I require inspiration! A wise friend of mine said to me "This summer, we will make out with Stockholm" and that we'll do. Here's some of my favourite pictures from my Pinterest!

X X X
Caroline

1 kommentar:

  1. Underbara bilder, fick sån galen lust att sy! Puss! I sommar ska vi hångla ännu mer med Stockholm.

    SvaraRadera