måndag 9 juni 2014

En hyllning till min favoritfärg


Man kan väl säga att jag är en periodare inom de flesta områden. Musik, filmgenrer, aktiviteter... men det här är ett intresse jag faktiskt hållit mig till i några år nu, nämligen färgen grön. Kläder, inredningsdetaljer, möbler... är det grönt har det en speciell plats i mitt hjärta. Jag hade en period i årskurs 7 när jag hyllade denna färg innan jag fick dille på färgen lila men nu är jag tillbaka. Kanske är därför jag gillar våren och sommaren så mycket, allting är grönt. 
Här kommer min hyllning till den underbara färgen grön!







Bilderna är från min Pinterest, från mappen "Green" såklart!

Translation
This is a tribute to the color green. I love green. Furnitures, clothings, details... is it green is it love.  
The pictures is taken from my Pinterest, from the board "Green" ofcourse.

X X X
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar