tisdag 7 oktober 2014

Releaseparty med fru Billgren!


Whohooo, party mitt i veckan! Precis vad man behöver efter en lång dag på jobbet!
Elsa Billgren bjöd in till releaseparty för boken "Inred med Vintage" på Kåken i centrala Stockholm. Vi bjöds på check musik, god öl, somrig cider och mingel, mingel, mingel. Visst är det underligt när man går på ett sånt här event, man ska mingla runt men man gör det bara bland dom man redan känner? Dumt tycker jag så jag tog min öl och lämnade min trygghetszon och letade mig ut i djungeln av främlingar. Alltid lika trevligt att lära känna nya människor och det är ju faktiskt inte så farligt som man tror att göra nya bekantskaper! Det var inget fördelaktigt fotoljus men jag gjorde mitt bästa!


Elsa och Sofia minglar runt i trygghetszonen! 



Emma, foxy lady!



Bubbel och cider är inget för mig, Öl ska det vara!



Sandra Beijer var också där, lika söt och sprudlande som vanligt!


Goa Emelie med gosse!


Vintagefabriks-brudar! Linda och Lollo!


Åh Isa, hur söt får man bli!

Det var en riktigt trevlig så stort tack Elsa Billgren för att jag fick vara med och fira din stora kväll! 

Translation 
The interior expert Elsa Billgren invited me to celebrate her new book "Inred med Vintage." My cutiepies were there, the place was amazing and we had a really great night! 

X X X
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar