söndag 16 augusti 2015

En sommar som aldrig kommer igen


Nu är det slut på sötebrödsdagarna! Den långa ledigheten har verkligen varit bra för mig och mitt trötta huvud. Om två dagar kommer eleverna släpa sina brunbrända ben tillbaka till klassrummen och fröken Åsgård tar sig ann ännu en termin. Vilken underbar sommar det har varit. Jag tänker inte beklaga mig för vädret för nu är det äntligen varmt i luften och solen skiner. Min plan för sommaren var att spendera den mesta tiden utanför stadens väggar. Det tycker jag att jag har lyckats bra med! Torsåker Bluegrassfestival, många fina kvällar med vännerna, hästmys i Björkvik, kusinmys i Bollnäs, bröllop... toppensommar!

















Translation
Vacation is over and in two days I go back to work. I'll go back to all my students and will not leave town for a long time. The summer... oh the summer has been great. I won't complain about the weather cuz now the wind is warm and the sun is shining. My plan this summer was to not have any plans at all. I just didn't wanna be in town and I think I succeeded very well! I rally needed a time off. Now my heart is filled with love and sunshine and I'm really looking forward to the beautiful autumn. So the whole summer in one post, here we go!

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar