söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag


En stor kram till alla fina människor där ute och jag önskar er alla en glad Alla hjärtans dag! Jag minns för några år sedan när jag var singel och mina vänner samlades i min lägenhet för att titta på Titanic och äta glass och svära över alla gulliga par som vi tyckte var så äckligt romantiska och gjorde en sån stor sak över denna dagen. Det var på den tiden när vi trodde att Alla hjärtans dag endast handlade om att hylla par. Sen kom en på att dagen handlar om att hylla kärleken i alla dess former. 
Visst hade det varit trevligt att fira denna dagen men min älskling men  tyvärr befinner han sig på andra sidan Europa för tillfället så jag tar och firar dagen med mina kära vänner istället. 
Ta hand om varandra där ute och låt oss tillsammans värma upp världen och ge den all kärlek den behöver! 



Translation
Happy Valentines Day to all of you sweet folks out there. This day is not to celebrate couples but to celebrate love in all forms. I would be so happy if I could spend this day with my boyfriend but unfortunately he is on the other side of Europe right now so I'll celebrate this day with my dear friend instead. So take care of each other and let us together heat up this world and give it all the love that it deserves!

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar