söndag 21 februari 2016

Söndagsbak


För några inlägg sedan berättade jag ju om mina mål för året och ett av dom var att jag ville lära mig att baka. Konstigt nog så verkar det som att bakverk inte vill bli bakade av mina händer. På något sätt så lyckas jag alltid att misslyckas men denna gång tror jag att det blev rätt så bra. Skulle kanske kunna gräddar någon minut till men då har jag lärt mig det till nästa gång. 
Så idag blir det sockerkaka till eftermiddagsfikat!



Translation 
A few posts ago I told you about my goals for the year and one of them was to learn how to bake. I don't know anyone who is this bad at baking. Doesn't matter if I follow a recipe to all point, I don't succeed so this is really something I wanna practice on. Today I made a sponge cake! It turned out well except I could have left it in the oven for one more minute. Now I know that until next time!

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar